Cerita Betawi – Engkong Caim

Engkong Caim umurnye ude 80 taon, asmanye kumat mulu, badan udeh tinggal tulang doang. Udeh jalan 2 minggu, Engkong Caim diinpus di rumah sakit. Napasnye udah tinggal senen-kemis pake selang oxigen. Anak mantunye nungguin gantian siang malem.

Pas malem jumat Engkong Caim nge lagi, mukenye pucet, badannye dingin, matenye sipit ame napasnye tinggal atu-dua. Si Nasir, anaknye semate wayang, ngirain babenye udeh waktunye koit. Ame si Nasir, dipanggil deh ustad kampung situ namenye Ustad Bokir.

Begitu liat Engkong caim udeh diem aje, Bokir langsung baca-bacain macem-macem doa. Eh tau-tau Engkong Caim megap-megap ame kejang-kejang, bikin panik orang. Pak bahase isyarat, Engkong Caim tangannye niruin orang nulis. “Eh Nasir, lu liat tuh tangan babe lu, daripade bengong, kasih bolpen kek babe lu, kayaknye babe lu pengen nulis surat wasiat tuh”, katenye Bokir. Nasir langsung ngibrit nyari kertas ame bolpen buat babe nye, kali aje dapet warisan tanah di Condet pan lumayan.. Pake sisa tenaganye, Engkong Caim nulis di kertas ampe gemeter, abis gitu kertasnye dikasiin ke Bokir. Ame Bokir, surat wasiatnye langsung dikantongin. “Entar aje bacenye, kagak enak baca surat wasiat sekarang, pan babe lu belon koit” katenye Bokir ngebisikin Nasir.

Akhirnye Engkong Caim jadi koit dah. Inna Lillahi. Orang sekampung pade nangisin, soalnye Engkon Caim biarin galak tapi baek ame tetangge. Pas sukuran tujuh arinye Engkon Caim, Bokir diundang lagi ame Nasir buat ngebacain doa lagi. Abis bacain doa, Bokir baru inget kalo die dititipin surat wasiat ame almarhum Engkong Caim. Untungnye, Bokir make baju taqwa nyang minggu kemaren dipake waktu Engkong Caim koit, pas dirogoh, surat wasiatnye masih ade di kantongnye. “Sodare-sodare sekalian, ade surat wasiat titipannye Engkong yang belon sempet ane baca. Kalo kite inget masa idupnye Engkong, kayaknye sih isinye nasehat buat kite semue. Nyok kite baca bareng-bareng suratnye ye” kate Bokir.

Begitu abis ngebuka lipetan surat wasiatnye, tau-tau GUBRAK !!! Bokir ngejeblak jatoh pingsan. Pas dibaca ame Nasir, ternyate isi suratnye cuma begini: “HEH Bokir !!!! Lu bedirinye sonoan dikit, jangan nginjek selang oxigen gua !!!!!”

Advertisements

3 Comments

  1. sumpeh deh ceritanya seru banget, Bang. Kasian ya Engkong Caim, dia koit gara-gara selang oxigennya diijek sama Bokir. kualat dah tuh…tapi suwer, ceritanya oke, dilanjut lagi bang, aye tunggu cerite nyang laen…

  2. Ahahahah ya ampunn…jadi entuu matinye gara2 keinjek selang oksigennye…..parahhh….

  3. haha sarap s bokir, tuh pan s engkong caim jadi ngambek ku sabab selang oxygen’a katincak .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s